Wednesday, July 7, 2010

Jaa, mina 2 pojkar….. Vad kan jag skriva om dom? Dom var helt ljuvliga när dom inte kunde ta sig fram någonstans, men nu är dom som två orkaner som förstör allt i sin väg..... Nej så farliga är dom inte, men inte långt ifrån.... Michael och Braeden har verkligen skapat ett love and hate förhållande. Det är faktiskt ganska roligt att se, ena stunden håller dom på att ha ihjäl varandra och nästa sitter dom tillsammans och klappar varandra. Och dom måste säga god natt till varandra riktigt innan dom går och lägger sig.
Kanske skulle ta och skriva lite om mig själv..... om vad som har hänt nyligen... Jag blev varslad från mitt jobb på Musgrave i December förra året och fick väl lite halvt panik, hur ska vi klara oss!! Fick ganska snabbt ett nytt jobb på HP i Leixlip som Technical Support Agent. Där träffade jag en hel del underbara människor......

No comments:

Post a Comment