Thursday, August 5, 2010

Sommar 2010

Har tyvärr inte hunnit att skriva så mycket på sista tiden.

Det har varit lite fullt upp med nytt jobb och så.
Det är så mycket som jga vill skriva om men jag vet inte riktigt vad jag ska börja. Och det gör ju det inte lättare att jag inte skriver lite varje dag..... eller iallafall varje vecka.
När jag började med denna blogg skrev jag ner lite anteckningar om vad jag ville skriva om och en av dom var Michaels potträning. Vi försökte ett par gånger tidiagre men det slutade med att han vägrade att sitta på både potta och toalett så vi la ner det.
När vädret blev lite finare och varmare i april - maj försökte vi igen och efter ca 2 veckor slutade Michael med blöjor. Vi var såååå stolta och se Michaels stolta ansiktsuttryck när han bajsade på toan var "priceless"!
Eftersom storebrosan gick på toa ville ju Braeden och också.... så han började ta av sig sina blöjor och sätta sig på pottan eller toaletten 2 sekunder och sen springa iväg och kissa på golvet någonstans. Vi tänkte träna honom efter Michael var färdig, men Braeden är tyvärr inte helt redo att börja. Fast han har nu börjat att säga till när han har bajsat. Och då hjälper han oss gärna med att ta av blöjan själv och bär runt och ska visa alla att han har bajsat....

No comments:

Post a Comment